12.04.2013

JURNALISTICA - COMUNICARE


(jurnalism, stiintele comunicarii, relatii publice, publicitate si brand, tehnologii de comunicare, relatii internationale, jurnalism tematic, managementul relatiilor publice)

Teme lucrari de licenta diploma disertatie Jurnalistica - Comunicare:
Activitatea de relatii publice la SC MOBIFON SA.
Analiza cadrului institutional creat in Romania pentru implementarea Programelor Operationale privind Obiectivul Convergenta. Programul Operational Regional
Analiza imaginii difuzate a Ministerului Afacerilor Externe
Arhitectura institutionala a instrumentelor structurale. Studiu de caz Programul Operational Regional
Aspecte ale gestionarii crizei mediatice. Studiu privind managementul crizei
Cadrul conceptual si mediul ambiant al reusitei comunicarii organizationale
Campania de relatii publice desfasurata de Fundatia William Tyrrell - Centrul International de Voluntariat si Resurse pentru Comunitate - Slatina
Campanie de relatii publice de informare. Studiu de caz S.C. Petrom S.A .
Campanie de relatii publice. Relansarea imaginii Ziarului NATIONAL
Caracteristicile comunicarii radiofonice
Comportamentul comunicational al tinerilor si Youth Marketing. Aplicatii ale domeniului -n Romania Vodafone Youth
Comunicare manageriala in firmele europene
Comunicare organizationala
  Comunicare organizationala in cadrul SC RUCOM SA
Comunicare organizationala la S.C. Autec Autotechnik S.R.L.
Comunicare si relatii publice la MC DONALDS
Comunicarea ca factor de risc -n cadrul echipelor de proiect internationale
Comunicarea dintre cultura occidentala si cultura romana in epoca moderna, Sibiu, capitala culturala europeana
Comunicarea in afaceri
Comunicarea in audio - vizual
Comunicarea in cadrul interviului de selectie
Comunicarea in cadrul reuniunilor de lucru. Studiul de caz la S.C. Mecanica Rotessa Targoviste
Comunicarea in conflictele internationale si crizele internationale
Comunicarea in cuplu
Comunicarea in organizatie Rolul PR in situatie de criza. Campania Adevarul despre McDonald s
Comunicarea in situatia crizelor de imagine
Comunicarea in situatii de criza
Comunicarea in societatea SC.ICIM.SA ARAD
Comunicarea institutionala si managementul scolar in perfectionarea cadrelor didactice si formarea profesionala a elevilor
Comunicarea interna si externa la Biblioteca Centrala Universitara din Bucuresti
Comunicarea interpersonala prin joc la copiii de varsta scolara mica
Comunicarea intraorganizationala - Studiu de caz ANRCTI -Comunicarea interna prin intranet.
Comunicarea manageriala organizationala la S.C. IMPACT S.A.
Comunicarea manageriala si interpersonala in cadrul Societatii Comerciale CARTIMPEX SRL CLUJ NAPOCA
Comunicarea non verbala
Comunicarea nonverbala -n cadrul interviurilor de angajare
Comunicarea organizationala si managementul organizatiei cu studiu de caz
Comunicarea politica
Comunicarea prin intermediul calculatorului
Comunicarea publicitara
Comunicarea publicitara. Aspecte etice, juridice si religioase in publicitate
Comunicarea si manipularea in discursul politic cu studiu de caz
Comunicarea televizata
Comunicarea, factor de reducere a stresului la locul de munca
Comunicatia birotica
Cotidianitatea limbii in doua modalitati contemporane de structurare a ei
Criza de comunicare si tactici comunicationale pentru managementul conflictelor
Criza economica in discursul lui Barack Obama
Criza organizationala si consecintele ei asupra imaginii organizatiei
Criza organizationala.Criza de comunicare si tactici comunicationale pentru managementul conflictelor
Cultura organizationala si comunicarea organizationala
De la mass -media la reportajul de televiziune
Design - ul primei pagini de ziar
Discursul jurnalistic si formele lui actuale. Mijloace de comunicare in masa
Domeniul relatiilor publice - geneza, evolutie,coordonate, tipologia activitatilor
Educatia -n societatea informational
Evolutia modelelor comunicarii. Efectele mass -media, rolul influentei personale si modelele centrate pe audienta
Evolutia publicitatii in periodicele dobrogene. Perioada 1923-1973
Evolutia publicitatii in presa scrisa din Dobrogea
Exercitarea functiei de coordonare si cresterea eficacitatii comunicarii in cadrul S.C. Electroserv S.R.L
Filozofia, logica si metodologia intrebarilor in cercetarea romaneasca
Gestionarea imaginii organizatiilor
Gestionarea situatiilor de criza. Rolul mass -mediei. Studiu de caz - Criza de imagine personala - Adrian Mutu
Identitatea culturala a imigrantilor romani
Imaginea institutionala. S.C. ROMLUX S.A. - studiu de caz
Imaginea traficului de fiinte umane in presa romaneasca
Imaginea unei firme de succes
Impactul climatului organizational asupra cresterii eficientei manageriale
Impactul noilor tehnologii asupra negocierilor
Implicatiile mass-media asupra vietii crestine
Importanta comunicarii in cadrul Hotelului Mozaic impotriva stresului
Importanta mass media in cadrul societatii - Studiu de caz - ziarul National
Initiere ritual si simbol -n limbajul presei scrise moderne. Studiu de caz - alegerile prezidentiale din Romania -n 1996
Inteligenta emotionala si leadership -ul
Interviul
Interviul - specie jurnalistica in presa scrisa
Interviul ca specie jurnalistica
Interviul ca specie jurnalistica in publicatiile nationale JURNALUL NATIONAL, SAPTAMANA FINANCIARA si jurnalul local TELEGRAF in perioada 10 IAN - 10 FEB 2008
Interviul de presa scrisa si interviul online
  Istoria filmului romanesc cu studiu de caz
Jurnal de televiziune
Jurnalismul de investigatie asistat de calculator
Jurnalistica zilelor de astazi.
Jurnalul de televiziune si influenta sa sociala
Libertatea de exprimare prin presa
Managementul carierei
Managementul comunicarii in situatii de urgenta
Manipularea in mass - media
Manipularea in negociere. Negocierea in turism S.C. MARHALL TURISM S.R.L.
Manipularea opiniei publice cu ajutorul media online
Manipularea opiniei publice prin media online
Manipularea prin informatie
Mass - media si rolul acesteia in situatiile de criza.
Mass - media si violenta Televiziunea Prima TV
Mass - media.
Mass - media in Republica Moldova in anul electoral 2009
Mass - media - mijloc de dezinformare a opiniei publice
Mass - media - mijloc de mobilizare si dezinformare a opiniei publice
Mass- media, jurnalistul si publicul sau
Medierea un pas inainte pentru Romania
Monitorizarea mass -mediei din Romania in vederea identificarii mesajelor de tip informare, consiliere si orientare
Monografia cotidianului Argesul
Norme de protocol si eticheta in relatii publice
O istorie a Comunicarii interculturale
Oportunitati de dezvoltare complementara a abilitatilor si competentelor specialistilor in relatii publice in cadrul unei organizatii nonguvernamentale
Perceptia afisului electoral ca simpla imagine sau ca mesaj complex.Campania lui Traian Basescu si Adrian Nastase, noiembrie 2004
Personaje feminine in publicitatea TV
Planificarea comunicarii in organizatii
Politica de comunicare la S.C. ALTEX S.R.L.
Preambul pentru o biblie a umanitatii Secolului al XIX lea
Presa feminina si miscarea de emancipare a femeilor. perioada comunista. Studiu de caz Revista Femeia (1948 -1965)
Presa sportiva Gazeta Sporturilor si Pro Sport
Proiect pentru acordarea licentei audiovizuale pentru difuzarea serviciului de programe de radiodifuziune sonora
Promovarea imaginii unei persoane publice
Promovarea relatiilor publice la SC E.ON GAZ ROMANIA SA
Psihologia reclamei. Afisul in campania anti mIRC
Publicitate on-line
Publicitatea in era globalizarii
Radio. Reportaj in satul CEUAS
Reclama si publicitatea in Romania
Reflectarea fenomenului de violenta in presa scrisa
Relatii publice. Studiu de caz - criza la nivel de imagine
Relatiile publice in cadrul Directiei Publice Comunitare de Evidenta a Persoanelor Dolj
Relatiile publice si mass - media
Relatiile publice si publicitatea in comunicarea cu presa
Relatiile publice. Deontologia. Modelul profesional al specialistului in relatii publice
Reportajul - Specie Jurnalistica
Repozitionarea BitDefender
Reprezentari ale identitatii in presa minoritatilor nationale. Studiu de caz - studiu comparativ intre Hakses si Islamul azi
Rolul comunicarii la interviul de selectie
Rolul comunicarii si al relatiilor publice -n cadrul organizatiilor private
Rolul specialistiilor PR intr -o situatie de criza
Salonul International de Carte pentru Copii si Tineret 2008-2010 - forma de promovare a cartii
Societatea ca sistem. Raportul dintre individ si structurile sociale. Studiu de caz presa locala in perioada campaniilor electorale pentru alegerile europarlamentare
Stilul publicistic
Stiluri de comunicare in invatamant. Studiu privind stilurile de comunicare la diferite categorii de angajati din Liceul Teologic Baptist Resita
Stiluri de negociere in functie de cultura din care provin negociatorii
Stilurile de comunicare la diferite categorii de angajati din Liceul Teologic Baptist Resita
Strategia de comunicare in Uniunea Europeana
Strategia de gestionare a imaginii companiei IMPACT S.A.
Strategia de lansare a unui produs mass -media. Studiu de caz Best Magazin
Strategii de comunicare cu presa ale unui ONG
Strategii de rezolvare a problemelor prin relatii publice
Structura unui ziar
Summit -ul NATO de la Bucuresti.Un eveniment mondial cu multiple interpretari jurnalistice
Tacticile de comunicare in relatii publice.Studiu de caz - prezentarea companiei de relatii publice PRAIS Corporate Communications
Tehnici de comunicare cu presa. Comunicatul de presa
Televiziune si influenta sociala - Studiu de caz - PRO TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu